mrstucii06 Evet pandemi var ama diş agrısı cok zor. Ben hamileyken son ayımda lokal anesteziyle 20’lik cektirdim, öncesinde antibiyotik kullanmıstım 3. gününde ancak geçmişti o agrı. Organ saglıgınız için de cürük diş cok tehlikeli ( kalp kapakcıgına ilerleyebilir agız enfeksiyonları) diş hekimleri muayenehaneler cok steril bircok yere göre. Hiç vakit kaybetmeden antibiyotik kullanıp önümüzdeki haftada cektirin. Evde batticon veya tendürdiyot varsa bir pamuga döküp o kırık yere tampon yapın. sık sık gargara yapın. Dişlerinizi ögün sonraları fırcalayın enfeksiyon yayılmasın. geçcmiş olsun.