Aysedurubenveniste Benim eşim doğduğu günden beri yapıyor. Altını da alıyor, üzerini de değiştiriyor ki yapması gerek. Ben annesiysem o da babası o bebeğin. Üstelik hayat müşterek ne zaman ne olacağı belli olmaz Allah korusun bir gün bana bir şey olsa bebeğimin her ihtiyacını karşılayabilmeli. Ya da ben olmadan bebeğimizi alıp bir yere götürebilmeli. O yüzden yapmalı tabii ki. Sen de eşine bu şekilde açıkla istersen ne olacağı belli olmaz gibisinden, belki o zaman ikna olur canım