Tuanam13 ek gıdaya başladık ama kahvaltıya 7. Ayda geçicez. Doktorun kahvaltı önerisi kaşık mama(hipp) mama yada suyla yapılacak. içine yumurta sarısı, lor peyniri( ben evde yapıcam, henüz yapmadım) pekmez dedi. İki gün havuç patates pirinç ten çorba yapıp yedirdim. İki gün balkbağı patates pirinçten çorba yaptım. İkindi öğünleirnde meyve (armut muz elma) yedirdim. Yoğurt bizde gaz yapıyor. Erteledim. Ayrıca doktor önerisi pırasa kereviz brokoli yoğurt çorbası ve kuzu kıyması (iki yada üç kez çekilmiş ve sinirsiz yağsız) yedirebilirsiniz dedi. akşamları da muhallebi verebilirsiniz. Aslında bayağı çeşit çok.