Merhaba arkadaşlar. Eşim birden rahatsizlandi. Belinden kasığına dogru bir agri girdi. Acile geldik kan sonuçlarını bekliyoruz. Burada 3 5 kişi de bu şikayetlerde gelmiş. Yakin zamanda başına gelen var midir acaba ? Bebeğim de evde, emziriyorum. Aglarsa diye de icim icimi yiyor. Duaniza da katarsanız sevinirim hayirli geceler.🙏