mada Sezaryen spinal doğum yaptım belim felaket agriyor çok uykum var ama uyuyamıyorum bile son zamanlar daha da arttı agrisi önereceğiniz bir şey var mi?
elifiii mada magnezyum tablet , kahve, bol su, soda. Genelde ameliyatla ilgili değil bu durum emzirme pozisyonu, lohusa terlemesi sürekli sabit durmak ( emzirmek için oturmak gibi)
Boncukoglumm mada bende spinal doğum yaptım ama bel ağrım falan hiç olmadı sırt ağrım olmuştu bebeğimi taşımaktan ağrıdığını düşüyorum ben ama doktorum karın kaşlarım doğumdan sonra gevşediği için sırt ağrının olması normal şuan demişti
Serpl mada belden vurular iğnenin etkisi 3 4 gün daha sürer hiç birsey yapamazsın o ağrıya bende çok sıkıntı yaşadım o konu da . İnşallah bir an evvel geçer
mrstucii06 mada 3 aylik sezeryan spinalliyim hala belim ağrıyor oyle cok degil ama tuttummu agri tutuyor