Miraclemom 2 aylık oglum aşı olduktan sonra ateşı bıraz yukseldı bende korkumdan tek kat gıydırdım bıraz acık falan tuttum. 37.4 ü görünce panık oldum. Şimdi 3.gun ateşi yok şükür ama bu defa oyle uykudan gozunu açamıyor kuzum. Bi halsız sanki sizce aşılardan mı üşüttüm de grip nezle falan mı oluyor ki? Burnu cok hafıf tıkalı gbı damla kullanıyorum bıde agrı kesıcı veriyrm?? Ama üşüttsem ıshal olmaz mı.. Kakası hafif cıvık😢
Ikicocukanasiyioldum Miraclemom eğer bebeğiniz anne sütü ile beslemiyorsa kakasinin cıvıl olması normal zaten Siz sürekli burnunu serum fizyolojik ile temizleyin beşiğinin oraya soğanı 4e bölüp karanfil batırin koyun faydasi olur inş.
Miraclemom Ikicocukanasiyioldum evet mama veriyorum sütüm 50 cc zor gelıyor. dediğinizi yapıcam teşekkürler :)