Nerdeyse 14 aylık olacağız ama hala geceleri çok şık uyanıyoruz 😔 2 en fazla 3. 3ü geçmez oldu uyuduğu saat. Sizinde böyle mi yoksa sorun bizde mi kafayı yemek üzereyim 😔😔😔gece ek gıda Vs hiş bişey veremiyorum ben oğluma hep emiyoruz hep emiyoruz. Uyandıkça yine emiyoruz. Ben mi yetersiz geliyorum da sık uyanıyor niye böyle sık sık uyanıyor anlamıyorum. Yardım hanımlar ☹️☹️