Hamile kaldığımda 47 kiloydum
Doğuma giderken 58 Kiloydum.
Toplamda 11 kilo almıştım.
Doğum sonrası 1hafta hastanede kaldık bebek sarılık ve enfeksiyon geçirdi ben spinalden dolayı yoğunbakımda kaldım derken eve geldiğimde
Kilom 45e düşmüştü
şimdi hüçbirşey yemiyorum doğru düGün 2öğün oda zorla emzirmeme rağmen
54 kilo oldum anlam veremiyorum nedendir sizce