Minnosbebe benim ki pimpirikli degil tam tersi. Kendi ile bir goruyor bebegi. Disari cikiyoruz hava buz montunu giydiriyorum cocugun. Gunes var usumez diyo. Balkona cikiyo direkt bebekle battaniyeye sar bari diyorum. Ya da sapkasini tak.
Gecen doner vercem yer dimi diyodu.
Sonra kendine geliyo yine b..kunu cikardim dimi diyo. Manyak herlf 😂😂