Kızlar merhaba aklıma takıldı size danışmak istedim oğlum alerjik durumu laktoz intoleransi vs var hangi doktora gitsek ayında mi doğdu sezeryan doğdu heralde diyorlar oysa normal doğum yaptım bu sezeryanlar alerjik mi neden sürekli bunu bastırarak sorup sonra normal oldunu duyunca şaşırıyorlar anlamadım,😳