Regen halsizlikden mi lohusalıktan mı bilmiyorum ben de kötü hissediyorum kendimi yataktan ve odamdan çıktığımda iyiyim ama odama kapandıkça elimin kolumun canı olmuyor benim de birde bebeğim 24 günlük çıkıp bi hava alsam kendime gelirmiyim sizce yoksa çıkarmasam mı çocuğu siz ne yaptınız