Arc1993 büyük oğlumda evhamlı doktor yuzunden iki kere kanser tarama, bir EEG çekimi, bi MR cekimi oldu. Onda evhamlı doktor yüzünden çok cektim. Bu küçük oğlumun doktoru yeni geldi, bir rahat biri ki bu da acaba anlamıyor da mı rahat diye düşünüyorum bazen 😁 doktorlar yüzünden panik atak hastası oldum sagolsunlar