Arasannesi Adacik13 emekleme var mı ? Emekleyınce bırakıyorlar yerde kalmak ıstıyo.benım bebegımde cok kucakcıydı yenı yenı yerlerde gezıyoruz😀
Adacik13 Arasannesi malesef emeklemiyor sadece orumcekte yürüyor ondada en fazla 10dk sonra agliiyor 🙄
Arasannesi Adacik13 benım bebegımde hıc sevmıyo yürüteci hıc bınmez.9. Ayda ataktan sonra emekledı sabredın sızınkı de öyle olur.kucakcı bebekler haliyle bıraz gec emeklıyor
Blackforrest Adacik13 yerde vakit geçirmeye çalışın siz de yatın yuvarlanın oyuncaklarla bişeyler yapın. Benmki de 9. Ayda emeklemişti