HllAylz Siz ne durumdasınız 6 aylık olduk gündüz şekerleme modumda gecede bu aralar çok kalkıyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
uykusuzMoMm HllAylz 4 bucuk aylıgız şükür gece uykusu guzel dogdugundan berı 6aylık olunca bızdemı öyle olcazz 4 5 aylıkken nasıldı gece uykusu
Zeynep_Naz Gündüz bir kere uyuyor gece bu saat oldu yerde yuvarlanıyor hala 🤣 ne zamn uyur hiç belli değil uyusada 3 satte bir kalkıyor bazen bunalıyorum.Ama alıştım gibide sağlıkları yerinde olsun 6.ay 14 günlük
Bugra2020 9 aylıgız gece emmeye kalkıyor bir kaç sefer gündüzde sallarsam uuuyuyor. Bu aralar huysuz kopek disleri cıkıyor biri patlamıs 👻