Mommy0609 Hanımlar resim de ekliyorum bebeğimin yüzünde akşamları sadece böyle kızarıklık oluyor salyası çok elleri hep ağzında bide sadece tek yanağında oluyor bu sebebi ne olabilir ona göre doktordan randevu alacağım
Tugce2021 Mommy0609 Benim bebeğimde de vardi bebek egzaması diye bi merhem vermişti doktor peitel diye onu kullanıyoruz hala da arada bir oluyor ama merhem sürünce geçiyor ama genelde anne sütü emdikten sonra oluyor sanki bana öyle geldi
Ali30 Mommy0609 Merhabalar aynı sorun bizdedir vardı oğlum 2 ay 11 günlük mustela nın cıcastela diye kremı var onu kullandım geçirdi
uykusuzMoMm Mommy0609 ya 4 bucuk aylıgız bızdede oldu 1 haftadır dedıgınız gıbı asırı salyası var gunluk kac defa üzerini degısıyorm ıslatıyor tam cena kısmında once alerji sanıp korktm ama baktım baska hıc bıryerde yok kesn salyadan oluyordur dedm
xrtalafx Mommy0609 sıcaktan olabilir canım terliyosa bizde öyle oluyo genelde fazla sıcaktan uzak tut demişti doktorum kıyafetleride ütüleyin cildi cildinle temas etmesin demişti
Mommy0609 uykusuzMoMm bizim de aynı 4 ay 4 günlük birkaç haftadır var ama vücudunda yok kilosu gelişimi normal meme reddi kusma yok ama bu kızarıklık niye oluyor bilmiyorum bide gündüz yok gece çıkıyo 🤷🏻♀️
Mommy0609 Tugce2021 diğer yanağında da kuruluk var sanki zaten baya kuru bi bölgede yaşıyoruz bende egzamadan şüphelendim çünkü yayılıyo da sanki o merhemi bende araştırayım olmazsa 🤔
Mommy0609 xrtalafx sıcak olabilir bi kısa kol badi üstüne de uzun kol sweat giydiriyorum ama belki de ev çok sıcak oda termometresi de yok bakayım bikaç gün dereceyi düşürüp gözlemliyim olmadı 🙂 ütüyü de ilk doğduğunda yapıyodm sonra kurutma makinesi aldım daha gerek yoktur dedim ama belki o da gerekiyodur 👍🏻
Tugce2021 Mommy0609 Evet canım o zaman kesin egzemadir eczaneler de bizim burasi küçük ilçe siparişle getiriyorlar beklemek zorunda kalıyoruz
Tugce2021 Mommy0609 Bu sıcak havalarda olana isilik derler bizim burda egzama ona benzemiyor ikisini ayırt edebilirsin egzema biraz deri döküntüsü gibi de olur kuru olur cildi ama sıcaktan olan isilikte o deri kuruluğu falan olmaz
xrtalafx Mommy0609 aynen canım ciltleri çok hassas oldukları için hemen etkileniyodur sıcak en büyük etken sen ütüke kıyafetleride deterjanlar ne kadar bebeklere yönelik olsada kimyasal sonucta 6 7 aya kadar ütüle demişti doktorum bana özellikle tane temas eden zıbın corap pijamalar
Mommy0609 Tugce2021 isilik te ilk doğduğunda olmuştu bütün cilt sorunlarını geçirecez gibi hassas onunki de benimki gibi 😞 atopik cilt nemlendiricilerinden alsam olur sanırım mustelanın filan bi deneyeyim olmazsa doktordan merhem yazdırırm 🙂
Tugce2021 Mommy0609 Doktora sormadan kullanma derim ben çünkü bebeğe uygun olmayabilir canım yine de sen bilirsin bence direk doktora git kesin çözüm
Mommy0609 Tugce2021 doktoru da 5.ayda kontrole gelirsiniz demişti ama gideyim en iyisi belki başka bişeyden oluyodur araştırırlar en azından 🙂
Mommy0609 Ali30 bende mustela nemlendirici alacaktım bunu sorayım eczaneye varsa alayım o zaman sağol canım 🙏🏻