Arkadaşlar iyi akşamlar 8 aylık oğlum var beslenmesini nasıl yapıyorsunuz neler veriyorsunuz kaç öğün şeklinde sizden tavsiye almak istiyorum. Ne gibi şeyler yapıyorsunuz. Oğlum anne sütü alıyor emiyor ek gıda da veriyorum. Ama sizin yorumlarınıza ihtiyacım var 💕