Selam kızlar. Benim kız 4 aylık oldu. Şimdi 5 dk emiyor doğrulmaya çalışıyor sonra bi 5 dk daha yine doğrulmaya çalışıyor. Sonra daha yok emmiyo. Yatırıyorum ağlıyor. Doydu mu doymadı mı anlamıyorum. Bide böyle olunca surekli emziriyorum doysun diye ama anlamadım ya sütüm mü azaldı acaba. Çocuğum aç mı kalıyor😔 3, 4 gündür hep böyle. Çiş ve kakada da azalma var. Ek gıdaya mı başlasam napsam. Doktora gitsem anlarmi acaba?