Hanımlar merhaba diğer postlarımda anlatmıştım bebeğim 1 aydır kaka problemi çekiyor sadece 2 kez yaptı oda lavmanla özel doktora götürdüm bu arada bebeğim 3,5 aylık doktor ya idrar yolu enfeksiyonu vardır yada doymuyordur dedi.. geçen ayın 25nde sağlık ocağı 5900 tarttı dün doktor 5785 tarttı doğum kilosunu sordu 3650 dedim yavaş kilo alımı olmuş dedi ama bebeğim doğduktan iki gün sonra 3280e düşmüştü sarılık olmuştu.. her neyse enfeksiyon yokmuş mama başlayacağız dedi günde 4 kere mama ver dedi. Kaka sorunu geçmezse şurup vericem dedi. Acaba gerçekten doymuyormu öyle bi huysuzluk ağlama falan da yok ama yinede 45 ml mama veriyorum. Bu arada tek göğüs emziriyorum süt arttırıcı şeyler de kullanıyorum ama bilemedim🤦♀️ 2 gündür mamaya başladık yine kakası yok 1 haftayı geçiyor.. şuan bir huysuzluk yok ama artık anormalleşmeye başladı. Kaka yapmamak ne demek ya..