Gunay901 benimde 8-9 aya kadar eşit değildi be zaman eşitlendi farkında değilim ama şuan 16 aylık hala emiyor çok şükür eşitler 😊dediğim gibi sürekli meme değiştirmemek birini az birini çok emzirmemek lazım.Benim kızım bir ara sadece sağ göğsümü emerdi eşitsizlik oldu bu sefer gece uyandığında hep solu verdim uyku sersemi alıyordu