Fazlasıyla abartıldı çünkü yanlış anlaşıldı.Facebook Whatsapp’ı satın aldığından dolayı zaten bilgilerimize ulaşıyordu ancak bizim iznimiz yoktu.Herhangi bir kişide şirketlere bu sepetten ötürü dava açmasın diye sözleşme gibi bir şey sunuldu.Bunu kabul etmeye mecbur bırakıldık evet ama kabul etmesek bile zaten bilgilerimize ulaşıyorlardı.Yani sadece bu sebeplerden şirkete karşı dava açılmasını önlemek amacıyla yapıldı