Semabolatt 2 aylık boş gebelik geçirdim kürtajdan sonra parça kaldı doktorum tekrar kürtaj yapmadı aşağı inmiş dedi ama ben korkuyorum napmalıyım?
doruk33 Emineyilmazz Hiç bilgim yok ama tehlikeli değil mi sormazdiniz mi ne olacak bu diye başka bir doktora gidin hangi şehirde siniz
Semabolatt doruk33 yani bir tane kızım var onu da , o doktorumda Doğum yaptım memnunum çok bilgili tehlikesi var deseydi ikinci kürtajı yapardı diye düşündüm, ama içimde korku kaldı tabi