CaglaC Normal fiyatlarına baktım ama çok pahalı, işi bitip kullanmayan uyguna satmayı düşünen var mı acaba
Dnrsln CaglaC e bebekteki gümüş kapaklar daha uygun diğer markaya göre bakarbilirsin ordan ben kullanıyorum memnunum.
CaglaC Minikkualamm2123 biz çok zor durumdayız iki göğsümde mahvoldu ne emzirebiliyorum ne sagabiliyorum biberonla içsede emmeden uykuya gecemiyor gecene kadar ne yapacağız bilmiyorum çoğu kişi gümüş kapağı çok önermiş
Mehtapasell Minikkualamm2123 çok işe yarıyor bence ağrıyı %100 azaltıyor o hassasiyeti alıyor bilmiyorum belki ben cok inandığım için psikolojik olarakta olabilir ama ben cook memnun kaldım canım
CaglaC Mehtapasell benim uclarim kenarlari yarik yarik oldu açık yara gibi ve kıpkırmızı baya kotu durumda yani iyi gelir mi sizce, gumusun iyileştirici özelliği varmış zaten ama
Mehtapasell CaglaC iyileştiriyor canım emzirirken çok rahat ediyorsun e bebekte şimdi baktımda çok uygun gerçekten 2.el alacağına ordan bak derim iyi ki almışım dedim hatta benden sonra dogum yapan bütün arkadaslarıma aldırdım hepsi çok memnun kaldı
Alpim35 CaglaC silverette var bende. Kremden daha hızlı iyilestiriyor. Tek gogusten emzirdigim icin iyilesme hizi benim icin önemliydi. Bir de kremi temizlemek daha da tahris ediyor
CaglaC Mehtapasell marka fark etmez dimi hepsi aynıdır yani çok bi bilgim yok soruyorum kusura bakmayın pazartesi hemen gidip bakacağım olduğum yerde vardır inşallah
Mehtapasell CaglaC marka farketmiyor canım zaten hepsi sertifikalı ve binbir çeşidi var bütçene uygun olanı seç çok memnun kalacaksın bu arada ne kusuru burası böyle şeyler için var 😍😘