Zumreee Aptamil asiri gaz yapti ve sanci o yuzden baska onerdiginiz varmi acabaa kizlar bebegim 3.5 aylik
Bsrenfl Zumreee hipp combiotic kulladım gaz sancısından eser kalmadı fakat bir süre sonra bütçeyi yordu.. bebelac gold kullanıyoruz aylardır o da gaz sancısı yapmıyor. aptamil bizde de çok gaz yaptı