Her çocuk kendine özgüdür gündüz uyumamak onu gün içinde zorlamıyorsa bırakılabilir ama hangi yaşta bırakılırsa bırakılsın bı sersemlik oluyor benim çocuğumda 33 aylıkken bıraktı çünkü gündüz uykusu yaptığı için gece uykuya çok geç geçiyordu ama dediğim.gibi gündüz uykusunu birkatigi için bı serseigi oluyordu ⅚ gibi