Hatice6363 doktordan geldik ben kabız ve gazlı olursam bebeğimde öyle olurmus dedi doktor . oğlum 4 yada 5. günde kakasını zorla ıkınarak yapıyo dün acile götürdük lavman yaptılar öyle yaptı altına. yaşayan varmı neler yaptınız ?
uykusuzMoMm Hatice6363 hakiki zeytınyagı demır damlası oglumu kabız yaptı verdm 3 cay kaşıgı yarım saat içinde yaptı