Esma1290 aslinda kötü bir sey yazmamış, anne sütü ya da mamadan sonra ilk defa baska besinlerle tanışıyor damak tadı yok henüz, yavas yavas alistirarak vermek gerekiyor zorlayinca daha büyük sorun yaşanıyor anne stresli olunca bebek yapilan eylemden daha cok soguyor biraz sakinlige davet etmis sadece. Oglum 1 yasinda ve demir depolari sıfır, istahi da az doktoru israrla düzgün beslenmesi gerek diyor stres yapiyorum bu durumu ama begenmedigi seyleri farkli bicimlere dönüştürerek vermeye çalışıyorum yemeyince mecburen zorlamiyorum, su an endiselenmeniz icin cok erken mutlaka alışacaktır. Yogurdu sevmese baska bir seyi sevecektir su an hepsine tepkili olmasi cok normal