havis00 Annesi de ilgileniyordur ama belki yorulmus olabilir. Oglum 26 aylık benim, desteksiz bakıyorum. Alt degiştirmek, uyutmak sorun, yemekten kacıyor bir tek hala emiyor diye avutuyorum. Cok hareketli . 2. yasa yaklastıgımızdan beri iyice tadım kaçtı diyebilirim ki ben evlat sahibi olmak için zor yollardan geçmiş biriyim, ya Sabır çekiyorum. Cunku kendime vakit ayıramıyorum, kendi enerjimi bosaltamıyorum ki.. Yani şimdi bizler bilmiyoruz, yengenizle güzelce konusun bir derdi mi var, çözemediği birşey mi var, cocuklar zaten simdi hep bi sendromlu hergün aynı tempodan sıkılmış olabilir. Mesela makarna seviyorsa bakliyatlardan yapılmıs makarnalar oluyor mercimek veya nohuttan gibi. Onları kıymalı falan pişirse mantı gibi güzel olur. Ben bir de havuclu ve ıspanaklı mantılar yapıyorum. Yemedigi şeyleri degisik güzel hale getiriyorum. İlla seveceği şeyler vardır, oradan ilerlemek en güzeli. Ben de halayım ve sizi anlıyorum.