Merhaba annişler.. 8 gün önce sezeryan doğum yaptım. Ama öncesinde 3 gün sancı çektim. Açıklığım 7cm kadar olmuştu. Sonrasın bebeğim kakasını yaptı. Acil sezeryan oldum. Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı acaba. Merak ettim. Yapan varsa kaç yıl sonra yaptı.