Helindaugur Bebeğim çok hapşırıyor fazla arada co. Nadir oksuruyorda doktora gitmelimiyim yoksa normalmi kafam allak bullak
mrsoztomurcuk Helindaugur Hırıltı da var mı bebeğinizde? Benim bebeğim de öyle oluyordu doktorumuz normal olduğunu söylemişti. Siz yine de doktorunuza danışın. Hırıltısı da varsa muhakkak danışın.
Nily Helindaugur canım suan burnunda kıl olmadıgı icim yani koruması olmadıgı icin bolca hapsuruyor. Oksurmesı gunde 8 kereyi gecmiyorsa hırıltısı yıksa korkma. Normal bu durum. Surekli hıckırıkta tutar simdi onu. Ne tatlıdır☺️☺️
Deletedmom200 Helindaugur canım yenidoğan buluttan nem kapar yani battaniyeyi üzerinden çekerken soğuk alır kaplarken soğuk alır :) bide giydirip çıkartırken yuttuğu tozları tüyleri hapsurarak ve öksürerek atarmış tabi yine dikkatli olmak lazım 💜sağlıkla büyüsün
Helindaugur mrsoztomurcuk oğlumda bide laringomalazi var grtlak yolu dar hırıltısı dgdugu gündem beri var bi kez daha 15 günlükken korktum gotrdum soğuk algınlığı şüphesiyle yok demişti ama o smn bu kadar hapsirmiyordu daha azdı smdi sanki daha fazla
Ezdefis Canım benimkide doğduğundan itibaren en az iki defa hapşururdu kusan bi bebek olduğu için genzinde burnunda kalanları hapşuruk ve öksürük olarak atıyo dedi doktor seninki eğer kusmuyorsa deterjandan kaynaklı olabilir
Helindaugur Ezdefis kısmasa var ama çok değil ara ara bi kaşık falan yani normalmi ben en ufak bise De doktora gitmek istemiyorm ama korkutmasa yerimde duramiyorm
Helindaugur Nily yok 8 'den fazla değil öksürük hırıltı var ama soğuk alginligindanmi yoksa önceki rahatsızlığı gırtlak darlihindanmi ayrıt edemiyorum yani korkmamalıyım demi