Hasev2707 Hanımlar iyi akşamlar oğlum 7 buçuk aylık sürekli ayağa kalkmaya çalışıyor dengesini kaybedip düşüyor kafasını halıya vuruyor ama kafasını çarpıyor her seferinde bunun bir çözümü yokmu napmaliyim
Egemen26 Hasev2707 canım nasıl kendisini tutunup kalkıyor bide emeklemeye başkasını bizde altı aylık olacağız bilmediğim için soruyorum
Egemen26 Hasev2707 canım çözüm olarak kafa koruyucular satılıyor sırttan çanta gibi takıyosun bi yerde görmüştüm ama arka tarafı koruyor
Annesirintugceuzun Hasev2707 Bebek kaskı alabilirsiniz. N11 de vardı. O dönemleri kask ile atlattık. ☺️
Hasev2707 Egemen26 benim oğlan zayıf emekliyorda TV ünitesinin önüne yastık koyduk büyük yastık yastığa tutunup kalkıyor sonra yavaş yavaş inerken küt kafayı yere vuruyor
Egemen26 Hasev2707 oy kıyamam canım hep yanında ol düşmeden mecbur bide o dediğim koruyucuyu bi araştır inşallah işine yarar biz şuan altı aylığız ama bende merak ediyorum kalkmasını felan
sedaykn Hasev2707 Maalesef yok dengesini sağlayana kadar öyle 😩 Yanında olsa bile tutamıyor insan. Bizim doktorumuz bile kask almayı düşündüm diyordu ☺️