Valla bnimde kızım 7 aylık hiç korumadık doğumdan 3 ay sonra adet olmaya başladım. İki ay gecikmeli oldu. Şimdi bi gün geçti yine 😀 aslında hamilede kalmak istiyorum çünkü eşimin varikoseli var ve sperm sayısı düşük dr infertilite demişti nerdeyse kararsızız akışına bıraktık. Bakalım adet olacak mıyım 🤷🏻♀️