Lokum kenarda eger sislik varsa kesi fıtığı da olabilir dikis iplerinin bag yeride olabilir bendede vardi dr gittim bakti iplerin baglanma yeri dedi eger gecmezse 1-2 ay sonra el dedi fıtık olabilme ihtimali var çünkü diye ama 1 ay 12 gunluk olduk gecti az bisey kaldi