Merhaba arkadaşlar, kızım 4 aylık bu güne kadar azda olsa sütüm geliyor mamadan önce veriyordum. Son 1 haftadır emzirmek için memeye tutsam ağlamaya başlıyor, istemiyor. Şarkı söylüyorum oyalamaya çalışıyorum ama kesinlikle istemiyor. 3 4 dakika zor duruyor ondada emiyormu emin degilim. Ne yapacağımı bilemedim, zaten sütüm çok az bide boyle olunca moralim aşırı bozuldu 😢😢😢