Arkadaşlar doğduğundan beri hep ilgi isteyen bir bebeğim var,alerjisi,diyeti,ek gıdası derken geldik 16.aya ama aşırı hareketli 9.ayda yürüdü şuan hiçbir şeyle oyalayamıyorum sürekli başka bir şeyin peşinde oku diyor kitap alıyoruz elimize, saniye geçmiyor başka oyuncağa geçiyor,doğru düzgün oynamıyor sürekli tırmanma kendine zarar verme peşinde bir de isteğini yaptırmak için kendini ağlayarak yere atmalar başladı,son atakta olduğundan sanırım uykuya geçişler bozuldu. sizler günlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz bu öfke durumlarıyla nasıl başa çıkıyorsunuz?