Gorkemkc ha öyle mi canım bende kabiz diye biliyordum çok sagol aydinlattigin icin 3 aylık olduk bu zamana kadar sert olmamıştı hep cıvık yapıyor 🥰ama zorlanıyor iste 4 günde yapıyor 🥺çok ağlıyor bi keresinde 2 saat ağladı evde fitil yoktu mecburen bekledim yapcak mi diye beklerken üstünden 2 saat geçti