Ruzgarsmummy Kızlar dört gün önce doğum yaptım dikişin üstünü örttükleri su geçirmez bandajım yapışkan yerlerinin olduğu yerler aşırı kaşınıyor su toplamış bi de. Başınıza geldi mi hiç
Poyrazc Ruzgarsmummy benim de oldu o yapışkan yerler kabardı hep annemin de zamanında olmuş alerji gibi. O zaman ipek flaster kullanmış. Bende onu duyunca pansuman da ipek flaster kullandım düzeldi. Sizde pansuman dan sonra ipek flaster isteyin çünkü bazı bünyeye diğeri alerji yapiyo
Ruzgarsmummy Mommyy70 yara yerine pansuman yap demedi doktor zaten yapıştırma dikiş. Bantların geldiği yerde bantlar tenimi kabarttı sadece oraya nasıl bi pansuman yapabilirim