Edaliprensess Kızlar var mı kestiren dil bağı kestiren cok ama dudak bagı var mı acaba nasıl bir işlem sonrasında emme düzeliyor mu
MotherQueen Edaliprensess o bağı kesiyolar bi krem sürüyosun bi kaç gün ağrısı oluyor şurup verdim ben 1 ayada emmesi düzeldi
FikriyeAli Edaliprensess benim oğlumda hem dudak bagınhem dil bağı var ikisini de kendim fark ettim 38 günlükken dil bağını kestirdim ama dudak bağının simdi sıkıntı yaratmayacağını söyledi doktorumuz bi sorun yaşatmaz ama ilerde cok sıkıntı olursa onuda iki dakkada keserim demişti hatta😄
Edaliprensess MotherQueen emerken ses cıkarıyor muydu bebeğiniz benim kızım 4 aylık agzından ses cıkarıyor doktorlar bişey olmaz deyip gönderiyor ama cok hava yutuyor ve zorlanıyor
MotherQueen Edaliprensess cuk cuk diye ses çıkıyodu hala çıkıyor ara ara şuan 5 aylık sütüm tazyikli olduğu için yetişemiyor yutamıyor meme ağzından kaçardı önceleri şimdi daha iyi
Edaliprensess FikriyeAli evet dil bagını kesiyorlar ama dudak bagını pek önemsemiyorlar sanki kac tane doktora gittim öyle geri gönderdiler artık ben gidip kesin diycem
Edaliprensess MotherQueen bizim tam anlattıgınız gibi şuan 😔süt hep akıyor tam kavrayamadığından üstüne bi de cuk cuk ses
FikriyeAli Edaliprensess açıkcası bende kestirmek istedim ikisini aynı anda doktorumuz gerek olmayacağını söyledi sonuçta doktor bu insan inanmak istiyor bildikleri var diye bi sıkıntı da yaşamayız umarız ileriki yaşlarda
MotherQueen Yani aşırı bi kalınlığı yoksa kestirmeyin derim çokça birşey farketmedi bizde hala gaz yutuyor ses arada çıkıyor arada çıkmıyor
Edaliprensess MotherQueen bilmiyorum ki işte ne boyutta doktorlar doğru düzgün bakıpta birsey demiyor. Düzelir diye bi umut istiyorum ama bakalım önce iyi bir doktor bulmam lazım beni yönlendirecek
MotherQueen Edaliprensess o zaman müdehale ister gibi duruyor emmede problem olmasa bile dişleri ayrık olabilir 😞 benim oğlumunda epey bi kalındı damağında hafif çentik olmuştu emerken geriliyordu diye
Zeynepazram Bizimde dudak bagı var henüz doktora götüremedim emerken arada ses cıkıyo memeyi tam kavrayamıyo gibi dişleride ayrık 1 yasında