Elamomm Merhabalar 1 ay oldu doğum yapalı hala sürekli başım ağrıyor iğrenç bi mide bulantısı yokluyor ara ara, belim ağrıyor sağa sola dönerken, ayakta fazla durunca bacaklarımda derman kalmıyor taşıyamıyorlar resmen beni normal mi bunlar
Prens0205 Elamomm ben epiduralle öldüm hiç birini yaşamadım sadece bende aşırı ödem oldu ayağım davul gibi şişmişti eşimin terliğine girmiyordu ayağım sürüyordum sabahları sade nescafe içtim hep doğumdan sonra da ebeler yemek yiyebilirsin dedikleri gibi nescafe getirmişlerdi bana bir doktorunuza sorun vitamin eksikliği de çok oluyor doğumdan sonra oda yapıyor
Kavinsmom Elamomm dr ben bunu seçmeden normal dedi böyle şeyler ama çok nadir yaşanır dedi ve ben açıkcası biraz bel ağrısı bir kaç gün yaşadım. Sonrası normal hayatıma döndüm, piyango size vurmuş gözüküyor.. geçmiş olsun
Badeekus Elamomm minoset içtim hep canım bol masaj yaptırdım tuzlu kraker yedim cok kötü bi sezeryan gecırdım bende 6 kilo aldğm hamılelkte gram ödem yoktu doğmdan cıktım ayaklarım elim boynum heryerim şişmişti zor topladm