-erCansu- asel16_hurmuz 1 çay kasigindan bişey olmazsa genelde midesi küçücük suyla doldurmayın diye vermeyin diyorlar
vilnius asel16_hurmuz mama da verseniz mamanın içine zaten su ilave ediyorsunuz doktorumuz bu şekilde söylemişti biz 6.ayda suya başladık. Yine de siz bence doktorunuzla görüşün
otose_san asel16_hurmuz mama verdikten sonra verebilirsiniz, ağzındaki kalıntıyı alması için. büyük kızım pamukçuk olduğunda sağlık ocağındaki ebemiz söylemişti
asel16_hurmuz Balkuzumm ohh maşallah geçtiyse doktorum mama verdirdiğim için oluyor demişti inşallah bizimde geçer en yakın zamanda 🥰
Gzd35 Bizim sağlık ocağına verin demişlerdi ve ben sürekli verdim Allah’ıma şükür ki oğlum 6 aylık bir sorunumuz yok
otose_san asel16_hurmuz tabaka halinde birikmesini önlüyor su, küçük kızıma da az az veriyorum, sarıldığına da iyi geleceğini söylemişti doktorumuz
Snql asel16_hurmuz canm ben hergün veriyorum öle 1 kasıkta degil bir kac kasik veriyorum cok sükur bi zararınında oldugunu görmedim mamada veriyosan mutlaka vermelisin bnce
BaraninAnnesi asel16_hurmuz ben hiç vermedim oğlum suan 5 aylık daha yeni yeni arada veriyorum. Mama meme gittik bizde. Zaten ihtiyacı olanı memeden aldığı için vermeye gerek duymadım ama 6 aya yaklaştığımız için yavaş yavaş veriyorum artık.
Alpyas Gorkemkc çorbayı ne zaman veriyoruz 6. Aydan sonra altı aydan sonra bebeğinizin ek gıdaya ihtiyacı olduğu gibi yediklerinden aldığı su dışında ekstra suyada ihtiyacı oluyor sadece anne sütü mama zamanıyla ek gıda zamanı aynı değil sonuçta
Pankek asel16_hurmuz Şu kış günü hiç gerek yok. Yaz sıcağı olsa verin derdim ama şu an minnacık midesini boşa suyla doldurmayın
Eminerd asel16_hurmuz ben veriyorum meme+mama besleniyor doktorum vermemi söylemişti zaten suyun bi zararının olacağını düşünmüyorum 2-3 çay kaşığı neticede