Nilly2812 Kızım 1 ay 18 günlük normalde geceleri hep 2-2,5 saatte bir emziriyordum.2 gündür yorgunluktan alarmı bile ertelemişim uykuda😟 2 gecedir 4 saat uyumuşuz kızımda uyanmadı şimdide endişeleniyorum 4 saat cok uzun oldu diye😪sizlerinde hiç böyle oldumu doktorlarınız ilk 2 ayda gece beslenmesi için neler diyor
Caglacmmm Nilly2812 canım bence cok normal bizde 1 ay 21 günlüğüz gece 12 de emzirip uyutuyorum sabah 5 te kendisi aglıyor zaten acıkınca kilosuda iyi bi sıkıntı yok yani
Ilknurutku06 Nilly2812 ben bir aylık olduktan sonra hep kendinin uyanmasını bekledim. Az çok bir düzeni var belli saatlerde kalkıyor. Bebeğim yaklaşık 2.5 aylık oldu.
Nurci Nilly2812 benimki de 1 ay 28 günlük canım benimde başıma çok geldi ama bir sorun yaşamadım hatta artık alarm kurmuyorum dün gece 3 saat sonra kendisi uyandı mesela ama 4 saati hiç geçmedi
Nilly2812 Nurci insallah kilosunda bir sıkıntı olmaz 2 gecedir 4 saat cok uzun geldi bana cünkü😥 doktorumuza mutlaka danısacagım gece beslenmesini nasıl yapmamız gerektiğini