Merhaba arkadaşlar, 6 buçuk aylık olduk şükür ek gıda serüvenimiz gayet iyi ilerliyor. Mevsiminde ki bütün sebze ve meyveleri denedik. Günlük beslenme tablomuz: Sabah kahvaltı, devam sütü, öğlen kuzu etli sebze püresi veya sade sebze püresi (pirinçli ya da irmikli olarak) , devam sütü ve meyve püresi, uykudan önce devam sütü olarak her gün bu şekilde ilerliyoruz gece de iki kere devam sütü veriyorum. Kahvaltıda pirinç unundan muhallebi içine devam sütü ve az bir yemek kaşığı kadar da muz ezip veriyordum her sabah yaklaşık 10 gündür. Şimdi hipp in 5 tahıllı kaşık mamasıyla kahvaltı karışımlarına geçicem, “avakado, zeytin, yumurta sarısı ve pekmez” bunları tek tek ekleyerek başlıcam alerjisi olup olmadığını anlamak için. Benim gibi süt alerjik bebeği olanlar var mı? Varsa kahvaltı tariflerinizi alırım☺️ Açık açık yazdım ki merak eden arkadaşlarıma fikir sunmuş olmak adına..