Degrmenesra Merhaba canım yaşadıklarının aynısını 2 ay önce ben de yaşadım aç mı kaldı diye kaygı duyuyorsun biliyorum ama geçiyor emin ol, benim bebeğim de mama ve biberon reddi yaptı 4. ayda normalde emziriyordum ama hem o zaman okul açılmıştı haftada 2 gün okula gidecektim hem de kilo alımı o ay az olunca mama vermem gerek diye düşünmüştüm. O mamayı bir türlü ne ben ne babası ne bakıcı yedirebildik emerken bile sağa sola bakıyor, kafasını geri atıyordu. O ay atak da bitince bi gün birkaç saat arkadaşıma bırakmak zorunda kaldım, içmez ama ne olur ne olmaz diye mama da bıraktım ben hemen gelir emziririm dedim. Arkadaşım oynamış etmiş bakmış aranıyor aç kalkıp mama yapmış hepsini içmiş 😅 O günden beri de içiyor şimdi 6.5 aylık. Demem o ki geçiyor atak bitince kendini üzme, bir de yapabilirsen yabancı birine ver içirsin bi de onu dene farklı ortam farklı biri de işe yarayabilir.