21elif kişiden kişiye değişir. 3 kızı olanlara çok imreniyorum. Hiç kız kardeşim, ablam yok. Ama olsa çok güzel olurdu. 1 kızım var. Kardeşsiz olmaz diye ilerde bir tane daha çocuk istiyoruz. Eğer 2. de kız olursa belki 3. Çocuğu da düşünürüm. Kız olursa üç kız kardeş olsunlar 🤭🤭