Kızlar merhaba.. size sorunumu anlatayim
6 aylik bebeğim var ellerinizden öper 27 haziranda dogum yaptim hic bir zaman sütü cok olan bir anne olmadim hep mama meme gidiyorduk olsun bu halime de sukur diye düşünürken eşim ben ve bebeğim kovid olduk bir kac cahil doktor yuzunden bebegime 1 hafta babaannesi baktı emzirmememi ve ayri kalmamiz gerektigini söylediler 1 hafta sonra bebekte de kovid pozitif oldugunu öğrendik apar topar ankaraya enfeksiyon bolumune kaldırıldı kalbinde enfeksiyon olduğu için o 2 haftalik surecte bebegim memeyi unuttu daha dogrusu hep zar zor meme reddiyle emdiriyordum ve tamamen unuttu memeyi verdiğimde ciglik cigliga kaliyordu ve bende pes ettim.. tamamen mamaya kaldi 4 aydir mama emiyor ek gidaya gectik fakat ben o kadar uzuluyorum kim emziren anneleri okudukça gordukce paramparca oluyorum kizlar tekrardan sütü geri getireniniz oldu mu ne yapmam lazim canim cok yaniyor cocuguma baktikca bilgisi olan yazabilir mi uzun oldu biraz kusura bakmayın ❤