Aselask34 bizim kendi doktorumuz kaka istedi lökosit çıktı süt alerjisi diyet verdi bir de kilo alımı yoktu bebeğimin mukuslu kaka , alerji maması verdi evolvia kilo aldı mukus bitti ama hep yeşil krema kıvamı kaka var normalmiş 1 ay sonra kaka testi istedi normale dönmüş diyete devam dedi şimdi rota aşısı olucaz inş onu da atlarız 🙏 cevaplarınız için Sağolun insan kendinden birini görünce soruyor da soruyor :)