gizmii Kızlar memnun kaldığınız en verim aldığınız makine önerisi istiyorum elektrikli istemiyorum manuel daha pratik çocuğum hiç durmuyor en azından oynarken de sagayim diye
Eesay gizmii e bebek in kendi markasını kullandım. Oğlum 3 gün yoğunbakımda kaldığı için almıştım. Sonrasında uzun süre kullandım, çok memnundum🌸
uyumayankoala gizmii diamond mama elmas kullanıyorum gayette iş görüyor hem de herşeyi var içinde. Gidip fazla fazla para vermeye gerek yok diğerlerine, trendyoldan almıştım şimdi indirime de girmiş
Durukusunannesii gizmii wee baby hem uygun hemde güzel tavsiye edwrm benim elektrkli bozulunca aldım baya güzel cekıyo
CansuveCan gizmii canım bende wee baby var 1-2 kez kullandım sonra elektrikli aldım. Fiyatını bilmiyorum ne kadarsa yarı fiyattan sana verebilirim işin görülsün
Nisababy Canim ben mochi kullanıyorum. Memnunum sagimdan ziyade toplama için iyi. Bebeğim emerken diğer göğsümden sut akıyor o zamanlarda kullanıyorum ben
fatmayt wee nin pompasini aldim bebegim dogunca idareten almistim sonra elektrkli alirim diye dusynmustum ama gerek kalmadi gayet guzel acitmadan sagim yapiyor guzel cekiyor