Arkadaşlar bebelac thickener kullananlar ne için kullandınız yani şikayetiniz neydi size iyi geldi mi öneriyor musunuz bi de kullanım şeklini yazabilir misiniz
benim bebeğim çok çok kusuyor reflü olduğu için gaviscon kullanıyoruz bi de alerji sütü kullanıyoruz aptamil pregomin as allahım ya deli olucam gerçekten 😔😔kızım kustukça içim yanıyor ve kilo alımı çok az