Kızlar iyi akşamlar öncelikle hepinize.tabiki her bebeğin gelişim süreci farklı ama merak
ediyorum.6 aylık oğlum var ve daha yüz üstü dönemiyor.oyuncaklar koyuyorum ama dikkatini çekmiyor.eline hazır verelim istiyor sirt üstü yatmaktan nefret ediyor ve sürekli ayakta durmak istiyor.Sizlerde durumlar nasıl.