FeryalsMom
Daha geçen gün öyleydi hiç bilmiyorum neden. Anne sütü de almıyor bebeğim sütten yediğim bir şey geçsin desem, sadece mamayla besleniyor. Biraz araştırdım kabızlıktan olabilirmiş, 3 gündür falan yapmamıştı kaka bebeğim, heralde ondandır dedik. Bugün sarı yaptı çünkü 🤷🏼♀️