Balkuzumm belirli bir düzeniniz varsa , onu korumaya çalışin. Rutini bozsa bile vazgeçmeyin. Huzursuz olur ama tekrar eski düzenine gelir. Sizin için yıpratıcı bir süreç ama arada olunca alışıyorsunuz. Birde her bebek gerçekten farklı . Mesela benim oğlum 9.ayindan beri gündüzleri tek uyku uyuyor. Normalde 1.5 yaşina kadar 2 uyku uyurlarmış. Baktım ki 2. Uykuyu uyumak istemiyor ben de yatış saatlerini degistirdim . Büyüdükçe istekleri farklılaşıyor siz de ona gore ayarlama yapıyorsunuz. Ilk aylarimı hatırlamiyorum ama 4.aydan beri belirli bir saatte yatırmaya çalıstım. Tabi duruma göre değisti.aksam 7 sonra 8 şimdi 9 mesela. Ihtiyacına göre ayarladım. Bu ara diş çikariyor gerci bizimki de coştu ama sonra eski düzenine girecek , alıstım artık. 10. Ayından beri uyumaya direnme var mesela. O da yakında geçse iyi olacak 😥